Mă știți cum sunt. Și dacă nu, aflați că ați ratat un sitcom pe două picioare. În unele zile, calendarul meu are filele atât de amestecate încât am uitat de ziua mea de naștere 3 ani la rând. De unde să știu eu ce dată este?! Credeți că e ușor să fii filipineză?!
Ei, acum că am depășit momentul dramatic de mai sus, mă duc eu zilele trecute la petrecerea aniversară a celor de la Creative Ideas, unde vreau să menționez că a fost foarte fain și mă întâlnesc cu Adriana. Pălăvrăgim noi un pic și Adriana mă întreabă dacă ne vedem la Social Media Summit. Deci nu pot să vă explic ce mi-a trecut prin fața ochilor când am realizat că nu am apucat să mă înscriu. Așa că am tulit-o acasă, l-am sunat pe Monsieur Daradan să mă cain că-s căscată și m-am apucat de trimis un mesaj de înscriere cu scuzele de rigoare.
But enough about me. Să vă explic despre ce este vorba și de unde întristarea și suspinele de mai sus.
Gândiți-vă de câte ori ați văzut o campanie care v-a lăsat cu gura căscată. O idee simplă sau complicată, exploatată cu meșteșug de câtre zeci de minți luminate. Gândiți-vă la fascinația din interiorul vostru și curiozitatea care a început să vă macine: oare cui i-a venit ideea asta?!
Well… nu știu alții cum sunt, dar în câteva zile eu îmi voi primi răspunsurile, la Social Media Summit.
Speakerii îi găsiți aici și programul evenimentului – aici. Ok… nu mă pot abține: uitați ce chestii faine vom discuta noi acolo:
Studii in exclusivitate:
Blogosfera în România în 2015
Top bloggeri cu care colaborează agențiile și companiile
Top agenții care au lucrat cu bloggerii în 2015
Topul bloggerilor pe 10 nișe
Top canale de comunicare în 2016 – Cine domină peisajul social media și ce canale vor deveni vedete în acest an?
Deci?! Ne vedem la Social Media Summit?