Românul s-a născut poet. Asta o știe toată lumea. Dar creativitatea vânzătorilor din Dristor este de departe cea mai… interesantă parte a zilei de ieri.
Să începem cu doamna Maria. Maria are o florărie, poziționată strategic lângă un cimitir și un stand cu lumânări. Maria știe că în ziua de azi competiția este mare, așa că a avut grijă să își facă personal branding.
Între ședințe foto și new business, doamna Maria își mai găsește totuși timp să recicleze. Gurile rele spun că ar fi o altă sursă de venit. Dar cine pleacă urechea la zvonuri?! Doamna Maria este florăreasă. Doar flori nu prea mai are. Probabil că le-a vândut.
Peste drum de doamna Maria, există alte două afaceri de succes. Primul, un magazin de servicii funerare, cu un target extrem de bine evidențiat și cu o ofertă de zile mari: pentru pensionari, doar cu buletinul.
Al doilea business de succes, chiar la doi pași de serviciile funerare mai sus menționate, exploatează o nișă ignorată până de curând: boșii adevărați, șefi de șefi, antrenori de jmekeri. Deci, dacă vrei să fii cu adevărat băjat, ai nevoie de Tzoale d’Kartier. Haine, mercerie, cosmetice și cadouri, toate dă firmă
, pentru că Kartier. Știi ce zic?
Mai puțin creativi, băieții de la magazinul La doi pași, de pe Baba Novac, s-au gândit să se promoveze așa cum e lumea: cu susul în jos. Păi la așa sinceritate, eu spun că merită să intri să-ți iei o chiftea. Sau ceva asemănător. Tu decizi.
Ah… ca idee, acest articol este un pamflet.
No Comments