Românul s-a născut poet. Asta o știe toată lumea. Dar creativitatea vânzătorilor din Dristor este de departe cea mai… interesantă parte a zilei de ieri.
Să începem cu doamna Maria. Maria are o florărie, poziționată strategic lângă un cimitir și un stand cu lumânări. Maria știe că în ziua de azi competiția este mare, așa că a avut grijă să își facă personal branding.
Între ședințe foto și new business, doamna Maria își mai găsește totuși timp să recicleze. Gurile rele spun că ar fi o altă sursă de venit. Dar cine pleacă urechea la zvonuri?! Doamna Maria este florăreasă. Doar flori nu prea mai are. Probabil că le-a vândut.
Peste drum de doamna Maria, există alte două afaceri de succes. Primul, un magazin de servicii funerare, cu un target extrem de bine evidențiat și cu o ofertă de zile mari: pentru pensionari, doar cu buletinul.
Al doilea business de succes, chiar la doi pași de serviciile funerare mai sus menționate, exploatează o nișă ignorată până de curând: boșii adevărați, șefi de șefi, antrenori de jmekeri. Deci, dacă vrei să fii cu adevărat băjat, ai nevoie de Tzoale d’Kartier. Haine, mercerie, cosmetice și cadouri, toate dă firmă, pentru că Kartier. Știi ce zic?
Mai puțin creativi, băieții de la magazinul La doi pași, de pe Baba Novac, s-au gândit să se promoveze așa cum e lumea: cu susul în jos. Păi la așa sinceritate, eu spun că merită să intri să-ți iei o chiftea. Sau ceva asemănător. Tu decizi.
Ah… ca idee, acest articol este un pamflet.
No Comments