Bucuresti Ciudat Din viata Diverse Funny Intrebari existentiale Opinii Parerea mea

Cum se promovează magazinele din Dristor

August 20, 2015

Românul s-a născut poet. Asta o știe toată lumea. Dar creativitatea vânzătorilor din Dristor este de departe cea mai… interesantă  parte a zilei de ieri.

Untitled
Să începem cu doamna Maria. Maria are o florărie, poziționată strategic lângă un cimitir și un stand cu lumânări. Maria știe că în ziua de azi competiția este mare, așa că a avut grijă să își facă personal branding.

20150819_173307Între ședințe foto și new business, doamna Maria își mai găsește totuși timp să recicleze. Gurile rele spun că ar fi o altă sursă de venit. Dar cine pleacă urechea la zvonuri?! Doamna Maria este florăreasă. Doar flori nu prea mai are. Probabil că le-a vândut.

Peste drum de doamna Maria, există alte două afaceri de succes. Primul, un magazin de servicii funerare, cu un target extrem de bine evidențiat și cu o ofertă de zile mari: pentru pensionari, doar cu buletinul.

20150819_173217Al doilea business de succes, chiar la doi pași de serviciile funerare mai sus menționate, exploatează o nișă ignorată până de curând: boșii adevărați, șefi de șefi, antrenori de jmekeri. Deci, dacă vrei să fii cu adevărat băjat, ai nevoie de Tzoale d’Kartier. Haine, mercerie, cosmetice și cadouri, toate firmă, pentru că Kartier. Știi ce zic?

20150819_173241

Mai puțin creativi, băieții de la magazinul La doi pași, de pe Baba Novac, s-au gândit să se promoveze așa cum e lumea: cu susul în jos. Păi la așa sinceritate, eu spun că merită să intri să-ți iei o chiftea. Sau ceva asemănător. Tu decizi.

20150806_213741Ah… ca idee, acest articol este un pamflet.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

%d bloggers like this: