Discut eu cu un prieten zilele trecute cum că statisticile arată că dintre toate firmele înființate în anii ’90, doar 20% mai supraviețuiesc astăzi. Da, uneori am și eu discuții de astea profunde.
Așa… Și ne înfiorăm noi despre starea lumii, economia mondială și fix experți puteai să juri că suntem, la ce opinii drastice aveam. Diferite, desigur. Și când să zic c-o să câștig dezbaterea, prietenul mă pune la colțul rușinii cu un exemplu punctual. ALCEDO și vai, mamă, Doamne, ce campanie mișto au făcut ei.
N-am știut. Așa că m-am dus frumușel acasă, m-am documentat și apoi mi-am scos prietenul la bere ca să dezbatem minunăția de subiect. Doar nu era să n-am eu ultimul cuvânt.
Povestea e în felul următor: Alcedo, cel mai mare distribuitor de produse pentru protecția plantelor și de semințe din România, a împlinit 25 de ani. Foarte frumos, felicitări! Dar ce mi s-a părut mie cu adevărat interesant a fost felul în care au reușit să îmi trezească interesul mie, cea zână până în cel mai înalt vârf de toc.
Și știți cum?! Cu cifre și comparații. Pe înțeles fiecărui muritor de rând. Iar eu, cea neinițiată în agricultură, am devenit brusc și deodată interesată de subiect. Vă dau câteva exemple:
Și mai sunt câteva, dar le găsiți la ei pe Facebook.
Îmi place mult să văd că după 25 de ani de existență, există companii interesate să comunice dincolo de nisă.
Și, uite așa, m-am dus cu o secundă mai deșteaptă la culcare.
No Comments