Diverse News PR PR & Publicitate

Cum am devenit eu interesată de agricultură

June 9, 2015

Discut eu cu un prieten zilele trecute cum că statisticile arată că dintre toate firmele înființate în anii ’90, doar 20% mai supraviețuiesc astăzi. Da, uneori am și eu discuții de astea profunde.

Așa… Și ne înfiorăm noi despre starea lumii, economia mondială și fix experți puteai să juri că suntem, la ce opinii drastice aveam. Diferite, desigur. Și când să zic c-o să câștig dezbaterea, prietenul mă pune la colțul rușinii cu un exemplu punctual. ALCEDO și vai, mamă, Doamne, ce campanie mișto au făcut ei.

N-am știut. Așa că m-am dus frumușel acasă, m-am documentat și apoi mi-am scos prietenul la bere ca să dezbatem minunăția de subiect. Doar nu era să n-am eu ultimul cuvânt.

Povestea e în felul următor: Alcedo, cel mai mare distribuitor de produse pentru protecția plantelor și de semințe din România, a împlinit 25 de ani. Foarte frumos, felicitări! Dar ce mi s-a părut mie cu adevărat interesant a fost  felul în care au reușit să îmi trezească interesul mie, cea zână până în cel mai înalt vârf de toc.

Și știți cum?! Cu cifre și comparații. Pe înțeles fiecărui muritor de rând. Iar eu, cea neinițiată în agricultură, am devenit brusc și deodată interesată de subiect. Vă dau câteva exemple:

ALCEDO 06 ALCEDO 07

ALCEDO 10 ALCEDO 11

ALCEDO 12 ALCEDO 14

Și mai sunt câteva, dar le găsiți la ei pe Facebook.

Îmi place mult să văd că după 25 de ani de existență, există companii interesate să comunice dincolo de nisă.

Și, uite așa, m-am dus cu o secundă mai deșteaptă la culcare.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

%d bloggers like this: