Așa cum vă anunțam zilele trecute, am participat și eu la Social Media Summit 2016 și iată acum vă povestesc ce și cum s-a întâmplat pe acolo.
Am ajuns cu cea mai mare punctualitate din istorie și cu ditamai rânjetul pe față, așa cum face orice Filipineză (singura) pe care o știți.
Prima sesiune a început cu Mugur Pătrașcu, care a anunțat cu această ocazie compania Screen Native. De la Mugur citare: „După decada entuziasmului, suntem pe valul profesionalizării digitalului. Chiar acum, sub ochii noştri se petrece marea trecere: mobile si business-vânzare. The social is changing: schimbă preşedinţi, se fac angajări numai (de) pe Facebook. Care este este de fapt al doilea Internet. Dar şi Snapchat e pe val”.
Am aflat și o chestie la care chiar nu mă așteptam (pentru că 2016, tehnologie, social media… de astea) – Virginia Otel de la Garanti ne-a spus că din cele 36 de bănci din România, doar 19 sunt active pe platformele de socializare.
Ce mi-a plăcut cel mai mult astăzi a fost o campanie de susținere a valorilor românești – marca BIZ și DDB: #suntuntaran.
La ţară înveţi să saluţi – Nicolai Tand (fondator La Cantine de Nicolai). Și să știți că așa e. La bunica în sat, până și în ziua de astăzi, când mergi pe uliță, toată lumea își scoate cușma în fața ta. Iar asta este bun-simț. Sau educație. Alegeți voi.