Comunicare Diverse Funny Opinii PR

Tipuri de PR care mă enervează

November 26, 2014

M-am întors în PR. Și pe blog. Și-am zis să-ncep în forță, așa cum mă pricep mai bine: enervând oameni. E un talent. Dar știți cine se pricepe mai bine decât mine la asta?! Orice fată din categoriile de mai jos care nu înțelege, deși îi spun de fiecare dată, că am plecat din presă! Și mă tot sună în disperare să îi transform comunicatele în știri. Și-i spun că sunt PR acum. Și nu-nțelege. Și tot sună.

Dar să vi le prezint și vouă, zic:

PiaRi*dele:

Ringtone: Barbie Girl

Ideal în viaţă: pantofiori

Sunt mereu pe tocuri de cel puţin 10 cm şi zici că au coborât de pe podium direct în birou lor frumi, din centrul Bucureştiului. Nu concep ideea de a merge pe jos, ca să nu îşi zgârie minunăţiile de pantofiori, despre care afli după maximum 10 minute de discuţie că reprezintă un punct de reper în vieţile lor.

Ştiu pe de rost ultimul număr din Cosmo, iar cumpărăturile se fac de la Milano-n sus (bine, cel puţin declarativ).

Centrul Vechi este mult prea mainstream pentru super pantofiorii lor, aşa că mai departe de Floreasca nu se iese, că vorba aia: nu stăm pe lângă plebe,că poate se ia.

Spun peste tot că fac luxury PR, dar dacă le iei la bani mărunţi afli că PR-ul înseamnă să mergi la evenimente drăgu’, în outfit-uri megacool şi dacă scrii o ştire despre super clienţii lor, o să îţi mulţu’ la un cocktail mai târziu.

Iubitoarele:

Ringtone: I follow you (ştiu că e Follow Rivers melodia, da’ îmi strica mesajul)

Ideal în viaţă: stalking-ul

Încep orice propoziţie cu “Ce faci, iubita?”, deşi n-au nici cea mai mică idee cine eşti. Şi te iubesc prin telefon în timp ce întreabă naive dacă ai primit comunicatul pe care l-au trimis în urmă cu 35 de secunde sau invitaţia la pseudo-evenimentul pe care îl organizează şi se simt rănite că n-ai dat refresh în disperare ca să-l vezi.

Au glasul dulce şi biroul plin de muşte. Şi nu au nicio jenă să  îţi explice despre ce e vorba în comunicat, deşi le spui de luni de zile că tu eşti reporter pe politic şi că nu dai 2 bani pe cafeneaua lor din Lacul Tei. Transformă “follow-up” în “fucking-up” şi te terorizează cu telefoane. “Iubita, ai primit comunicatul?”, “Iubita, da’ scrii, da?”, “Vai, iubita, am vazut că nu ai scris. Ai păţit ceva?”.

Şi dacă nu-i comunicat şi e eveniment, iubitaaaaa…Păi ai înţeles tu oare ce onoare ţi se face c-ai fost invitată? Păi tu-nţelegi că nu oricine are acces?! Şi dacă nu erai tu “iubita”, nici că intrai în calcul. Dar ele sunt fete de treabă şi te-au invitat.

 PRinţăsăle:

Ringtone: Banii și fetele

Ideal în viață: rochie de mall

Le găseşti la orice intrare de club, îmbrăcate în rochii din IDM, cu un număr mai mic, ca să se vadă nurii. Simt nevoia să te atingă excesiv şi îşi dau cu mâna des prin păr ca să verifice dacă mai au capul acolo.

Se opresc la tine la masă şi comandă cea mai scumpă sticlă de băutură, având în acelaşi timp coregrafie de Basic Instinct. Și dacă nu ripostezi și pari băiat cu potențial, își pune serviciile la dispoziția ta, chiar acolo alături: în baie.

Spun tuturor că ele sunt PR, dar nu dau niciodată comunicate de presă, pentru că asta ar însemna să le scrie. Dar la așa picioare, la ce-ți  mai trebuie cap?

Își aleg iubiții din rândul clienților din baia VIP și două săptămâni mai târziu se plâng că nu se simt respectate. Dar asta nu e chiar atât de nașpa, pentru că au fost în pelerinaj la mall și au primit prima lor rochie miau-miau.

Încă o dată, în cor: nu mai lucrez în presă. Iar când lucram, nu eram pe secția de care aveți voi nevoie. STOP calling me!

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

%d bloggers like this: